Op het punt van vertrekken

1 december 2016 - Port Alfred, Zuid-Afrika

Hallo lieve mensen,

Dit was alweer de laatste week in Port Alfred.

Er zijn van die prachtige gezegdes, van blijf ten alle tijde jezelf. Nou dat heb gedaan. Ik stel namelijk nog steeds alles uit en ik doe alles op het laatste moment. Ik heb een kwartier voor de uiterste inleverdatum mijn verslag ingeleverd, ik heb mijn presentatie een uur van tevoren in elkaar geflanst (op dat moment geïmproviseerd met Engels, maar met al dat gehakkeld toch nog een 9,6 ja een 9,6! Behaald, lang leve de normering van Zuid-Afrika ;), ik heb de kaarten afgelopen dagen geschreven en op de post gedaan (ze komen waarschijnlijk pas aan, als ik alweer thuis ben) en ik ben nu druk bezig om de blogs voor negen weken te schrijven. Inmiddels heb ik al mijn spullen gepakt en heb ik nog precies 6 uren voordat ik vertrek. Ik vlieg morgen van Port Elisabeth naar Kaapstad samen met Sarah. In Kaapstad neem ik afscheid van Sarah en start  ik aan mijn reis: drie weken alleen reizen. Ik reis van Kaapstad via de Garden Route weer terug naar PE. Ik hoop (ja dit hoop ik altijd) dat ik mijn uitstel gedrag ga veranderen en tijdens mijn drie weken af en toe een berichtje voor jullie zal plaatsen, zodat jullie er zeker van zijn dat ik nog leef ;). En ik zal dan ook de andere weken bijwerken. Ik was van plan om deze nacht door te halen, maar ik wil slapen... (heel grappig, dit had Sarah al voorspeld..). Nou adios!

Groetjes Pien

1 December 2016

1. Leuk:
    23 november 2016
    leuk pien
    de paardjes missen je ook!!
  2. Annikki:
    9 december 2016
    Wat fantastisch om jou verhalen te lezen Ida, en ...'op syn Ida's'. De dagen worden hier al afgeteld hoor:)